Борги побутових клієнтів АТ «Київгаз» газу за розподіл газу становлять 4,8 млн грн. З них 16,5% споживачів в 2021 році жодного разу не платили за розподіл блакитного палива. Найбільше боргують жителі Дніпровського, Солом’янського і Шевченківського районів столиці.

Нині компанія не застосовує санкції за прострочення оплати за послугу розподілу газу. Адже на час дії карантину уряд захистив населення від можливого припинення надання комунальних послуг у разі несплати рахунків. Проте введений урядом мораторій на нарахування пені, штрафів та відключення газу через заборгованість деякі споживачі сприйняли як можливість взагалі не сплачувати за доставку газу. Таких клієнтів у компанії 128,5 тисяч.

«У 736 тисяч жителів Києва, які користуються газовими колонками і плитами або виключно плитами, оплата за послуги з розподілу в рік не перевищує 25 гривень. Щомісячний платіж для такої категорії споживачів становить в середньому 2 гривні. Незважаючи на це, деякі споживачі не платять за отримані послуги», – розповідає Віталій Замараєв, директор департаменту розподілу та балансування газу АТ «Київгаз».

Фахівці компанії проводять активну роботу з попередження боржників, адже заборгованість за розподіл газу після карантину може стати причиною відключення від газопостачання. Так, від початку нинішнього року з допомогою телефонних повідомлень інформували про заборгованість 42,5 тис. споживачів.

Крім того, клієнти АТ «Київгаз» мають всі можливості оплатити рахунки за доставку дистанційно, що найбільш безпечно в умовах пандемії. Працюють онлайн-сервіси: особистий кабінет, чатбот у мережі Телеграм, а також сторінки в соцмережах.

АТ «Київгаз» закликає споживачів вчасно сплачувати за послугу розподілу газу і не допускати нарощування боргів, адже від цього залежить безперебійне та безаварійне газопостачання.

 

Контакт-центр (044) 495-04-04 (097) 495-11-04

Електронна пошта
Адреса для листування Київ, вул. Михайла Бойчука, 4Б