Заміна газового обладнання повинна проводитися лише фахівцями, які мають відповідні дозволи. Про це «Київгаз» регулярно нагадує споживачам – радимо ознайомитися з нещодавньою публікацією із детальними роз’ясненнями за посиланням http://surl.li/njtcp.

Однак трапляються випадки, коли люди все ж йдуть на порушення вимог Правил безпеки систем газопостачання, що шкодить не лише власнику газового обладнання, але і його сусідам. За останній місяць у декількох районах міста були виявлені випадки потрапляння води до газопроводу. Часто причини таких аварій – недбалість та нехтування вимогами правил безпеки.

Наприклад: мешканці однієї з квартир багатоповерхівки вирішили підключити газову колонку самостійно, не звертаючись до профільних фахівців або з допомогою майстра «з інтернету». Щось наплутали й вихід для води під’єднали до газопроводу. Вода потрапила у газову мережу і спричинила аварійну ситуацію. Врешті – обладнання так і не працює, а з наслідками дій порушника борються аварійники. Далі, щоб відновити розподіл газу після ліквідації аварійної ситуації, представники Оператора ГРМ мають пересвідчитися у відсутності порушень і дотриманні вимог законодавства для безпечного пуску газу.

Серед ознак потрапляння води до газопроводу можуть бути зникнення газу чи навіть бризкання води з конфорок. Якщо помітили щось із вказаного – негайно викликайте Аварійну газову службу за номером 104!

Бережіть себе та дотримуйтеся правил газової безпеки!

 

Контакт-центр (044) 495-04-04 (097) 495-11-04

Електронна пошта
Адреса для листування Київ, вул. Михайла Бойчука, 4Б