Чуєте сигнал повітряної тривоги? Закликаємо не нехтувати власною безпекою та негайно слідувати до найближчого укриття!
Якщо на момент оголошення тривоги ви перебуваєте на прийомі в одному з підрозділів «Київгазу», наші фахівці зорієнтують вас щодо місцезнаходження найближчих укриттів.
Рекомендуємо також завантажити офіційний додаток «Київ Цифровий» (Android – http://surl.li/ppquc | iOS – http://surl.li/jasmc) та зберегти посилання на онлайн-мапу укриттів у столиці – http://surl.li/mfawv.
На період тривоги наші співробітники йдуть до укриттів, тому до відбою повітряної тривоги прийом споживачів тимчасово припиняється, а лінії контакт-центру не працюють. Після того, як загроза мине, спеціалістам потрібно близько 15-20 хвилин, щоб повернутися та відновити роботу.
Нагадуємо, що Аварійна служба та лінія 104 працюють 24/7 – навіть під час повітряної тривоги!
У разі виникнення запитань, ви можете звернутися до наших фахівців онлайн:
– чатбот у Telegram: https://telegram.me/KyivgazBot
– служба підтримки @KyivgazSupport у Telegram: https://t.me/KyivgazSupport
– чатбот у Viber: https://chats.viber.com/kyivgazchatbot
– особистий кабінет на сайті: https://cabinet.kyivgaz.ua
– приватні повідомлення або коментарі на Facebook-сторінці: https://www.facebook.com/kyivgaz.ua
– приватні повідомлення або коментарі в Instagram: https://www.instagram.com/kyivgaz.ua
Бережіть себе!