Контактний центр АТ «Київгаз» обслуговує і консультує споживачів природного газу міста Києва.
Звернутися до контакт-центру можна за номерами: (097) 495-11-04 та (044) 495-04-04.
Оператори приймають дзвінки споживачів у такі дні:
- понеділок, вівторок, середа, четвер – з 9:00 до 18:00
- п'ятниця – з 9:00 до 17:00
- субота – з 8:00 до 17:00.
Запитання, на які оператори можуть надати оперативну відповідь:
- прийняти показання газового лічильника
- стан особового рахунку за послуги з розподілу газу (борг або переплата, інформація щодо зарахування сплачених коштів)
- консультації за оплатами та нарахуваннями за послуги з розподілу газу
- виклик майстра для встановлення і ремонту газового обладнання
- укладання договору (підписання заяви-приєднання до умов договору розподілу природного газу)
- переоформлення особового рахунку
- вартість основних послуг компанії.
Дзвінки на номери контакт-центру оплачуються згідно з міськими тарифами і тарифами мобільного оператора.
Зверніть увагу, оператори контакт-центру не здійснюють розрахунки (перерахунки) та не вносять зміни у особові рахунки. Вони можуть пояснити ваші нарахування за послуги з розподілу газу, проконсультувати, надати інформацію щодо необхідних документів і контакти підрозділу АТ «Київгаз» з відповідними повноваженнями.
Усі розмови з оператором записуються. Запис може бути використаний з дотриманням чинного законодавства України. Якщо ви не згодні, щоб ваші розмови з оператором записувалися, ви можете скористатися письмовою консультацією. Для цього надішліть листа на електронну пошту контакт-центру або зверніться до компанії в особистому кабінеті в розділі «Звернення».
Дізнатися більше про роботу контакт-центру ви можете в нашому відео.