Паперові рахунки за розподіл газу отримують майже 770 тисяч клієнтів «Київгазу». На друк платіжок щомісяця витрачається 3,5 тонни паперу. Паперові рахунки потрібні не всім споживачам газу, адже кожен четвертий клієнт користується особистим кабінетом та отримує через цей сервіс усю необхідну інформацію.

«Київгаз» закликає споживачів, які не використовують паперову платіжку для оплати, відмовитися від неї і платити за розподіл газу за електронним рахунком. Підключити цю опцію компанія пропонує в особистому кабінеті cabinet.kyivgaz.ua. Якщо всі клієнти «Київгазу» оберуть електронні рахунки, це допоможе зберігати 85 дерев щомісяця. А в рік – це більше тисячі дерев.

«Електронний рахунок – це такий самий документ, як і паперовий, він має таку ж юридичну силу. Тому немає сенсу надсилати паперовий рахунок, якщо людина викине його у смітник, – пояснює начальниця управління роботи з абонентами Людмила Гребещук. – Звісно, ми розуміємо, що є категорія клієнтів, для яких паперова платіжка необхідна, адже вони не користуються інтернет-сервісами. Такі споживачі й надалі отримуватимуть паперові рахунки».

Обравши електронний рахунок, споживач газу отримує ряд переваг. Одразу після 10 числа (після закриття періоду нарахувань) клієнт отримує рахунок на електронну пошту, не чекаючи на листоношу. Оплата електронного рахунку вигідна, тому що банківська комісія при оплаті онлайн – найменша. Крім того, електронна платіжка – це безпека клієнта, адже споживач уникає зайвих фізичних контактів, що важливо в період пандемії.

Отже, щоб отримати електронний рахунок за розподіл газу, споживачу газу потрібно:

  • визначитися, яка платіжка зручніша – електронна чи паперова;
  • зареєструватися в особистому кабінеті;
  • в розділі «Налаштування» обрати опцію «Відмовитися від паперового рахунку», а за потреби підписатися на отримання рахунку на електронну пошту

 

Контакт-центр (044) 495-04-04 (097) 495-11-04

Електронна пошта
Адреса для листування Київ, вул. Михайла Бойчука, 4Б