З початку 2021 року контакт-центр «Київгазу» опрацював 159,5 тисяч телефонних звернень киян. 55% клієнтів вирішили своє питання за допомогою автовідповідача, а 45% – отримали консультації операторів під час телефонної розмови. 

Для споживачів газу міста Києва працюють одночасно 20 телефонних ліній. Оператори контакт-центру приймають показання лічильника, консультують щодо реєстрації в осообистому кабінеті, організовують  виклики майстра, надають інформацію про нарахування та платежі за розподіл газу.

«Нам вдалося розвантажити телефонні лінії, спростивши і оптимізувавши процеси обслуговування. Ми впровадили цілодобове автоматичне передавання показань газового лічильника без участі оператора, щотижня оновлюємо оголошення з актуальною інформацією на автовідповідачі.

Загальна кількість дзвінків зменшилася, коли кияни отримали можливість викликати майстра онлайн, адже тепер для цього достатньо зайти на сайт «Київгазу», у чатбот у Телеграмі або в особистий кабінет. Сервісом уже скористалися 2080 споживачів за останні 6 місяців», – пояснює Інна Кравчук, керівниця контакт-центру АТ «Київгаз».  

Протягом дня в компанію телефонують щонайменше 560 споживачів. Рекорд дзвінків, прийнятих одним оператором за день – 287.

Контакт-центр приймає телефонні дзвінки на номери (044) 495-04-04 та (097) 495-11-04 з понеділка по четвер з 9:00 до 18:00, у п’ятницю і суботу – до 17:00. Також споживачі газу можуть звернутися за допомогою фахівця  електронною поштою та через особистий кабінеті https://cabinet.kyivgaz.ua.  

 

Контакт-центр (044) 495-04-04 (097) 495-11-04

Електронна пошта
Адреса для листування Київ, вул. Михайла Бойчука, 4Б