Ви можете оформити заявку на ремонт:
- онлайн за посиланням https://www.kyivgaz.ua/service.php
- у чатботі в мережі «Телеграм» https://t.me/KyivgazBot
- у контактному центрі за номерами: (044) 495-04-04 або (097) 495-11-04
- звернувшись до управління вашого району: адреси можна дізнатися тут.
Процедура подання заявки на ремонт однакова для будь-якого виду обладнання: газового котла, водонагрівача проточної води, плити та інших.
Коли і як відремонтують газове обладнання
Майстер обстежує газове обладнання, щоб з'ясувати причину поломки, далі – на місці ремонтує газовий прилад. Після завершення ремонту майстер перевіряє його справність, наявність тяги в димових та вентиляційних каналах, проводить додатковий інструктаж з правил безпечного користування побутовими газовими приладами.
Якщо обладнання на гарантії
Якщо обладнання перебуває на гарантії, то при виникненні несправностей варто звернутись за телефоном, вказаним у гарантійному талоні, та замовити виклик майстра із сервісної служби.
Зберігайте інструкцію з експлуатації приладу, гарантійний талон, чек на купівлю приладу, а також додержуйтесь умов щодо дії гарантії та інструкції заводу-виробника.
Оплата виконаних робіт
Після завершення робіт майстер виписує акт виконаних робіт (акт-наряд), в якому зазначається перелік та вартість робіт. Цей акт підписується обома сторонами – вами та майстром.
Одна частина залишається замовнику послуги (це гарантія на виконані роботи), інша – у майстра. Розрахунок за виконані роботи проводиться на місці, відповідно до акту виконаних робіт.
Ознайомитись з вартістю виконання ремонтних робіт ви можете у розділі «Вартість послуг».