Відповіді на поширені запитання

Оберіть будь ласка розділ, що вас цікавить

Встановлення лічильників газу здійснюється газорозподільним підприємством або підприємствами і організаціями, які мають необхідні ліцензії та дозвіл на виконання таких робіт. Виконавець, після встановлення лічильників, зобов'язаний видати споживачеві акт та розрахунковий документ, якщо лічильник встановлений за рахунок споживача.

Це визначення похибок обліку газу. Метою повірки є визначення придатності лічильника для достовірного обліку газу.

Періодична повірка лічильників газу, їх технічне обслуговування та пов'язаний з такою повіркою ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) здійснюються за рахунок газорозподільного підприємства у визначені терміни.

На період зняття лічильника газу для проведення його періодичної/позачергової повірки та ремонту, пов'язаного з такою повіркою, газорозподільне підприємство встановлює лічильники газу з обмінного фонду. У разі, коли замість тимчасово вилученого лічильника неможливо встановити інший, розрахунки із споживачем здійснюються залежно від середньомісячного обсягу споживання природного газу за аналогічний період (опалювальний або міжопалювальний) попереднього року або фактичний період споживання (опалювальний або міжопалювальний), якщо він становить менш, як шість місяців.

У разі справності лічильника газу, після проведення його повірки , газорозподільне підприємство зобов'язане встановити його протягом двох місяців з моменту зняття.

Якщо лічильник не пройшов повірку , його необхідно ремонтувати.

Термін виконання ремонту не повинен перевищувати 3-х місяців з моменту визнання лічильника не придатним.

Прострочення планової повірки лічильника газу з вини споживача, у разі відмови споживача у доступі до своїх приміщень, де розташовані лічильники газу, для їх демонтажу або монтажу є підставою для нарахування за спожитий газ по нормах споживання , як при відсутності лічильника.

Відповідальність за збереження та цілісність встановлених у споживача лічильників газу та пломб на них несе споживач.

У разі порушення в роботі лічильника газу, його несправності, виявлення зовнішнього пошкодження або виникнення сумнівів щодо достовірності показань, споживач зобов’язаний негайно повідомити про це газопостачальне підприємство.

У разі виявлення споживачем або представником газопостачального підприємства недоліків у роботі лічильника проводиться його експертиза. Якщо експертизою буде підтверджено, що пошкодження лічильника сталося з вини споживача, останній зобов’язаний відшкодувати вартість перевірки та/або встановлення нового лічильника.

Споживач, який отримав повідомлення про необхідність проведення планової повірки лічильника газу, встановленого за адресою його проживання, зобов’язаний забезпечити безперешкодний доступ представникам АТ «КИЇВГАЗ» до житлових та підсобних приміщень, де розміщені газові прилади та лічильники.

Доступ надається після пред’явлення працівниками службових посвідчень з метою демонтажу або монтажу лічильників газу, пов’язаного з проведенням їх планової повірки.

Періодична повірка лічильників газу, їх технічне обслуговування та пов'язаний з такою повіркою ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) здійснюються за рахунок газорозподільного підприємства у визначені терміни.

На період зняття лічильника газу для проведення його періодичної/позачергової повірки та ремонту, пов'язаного з такою повіркою, газорозподільне підприємство встановлює лічильники газу з обмінного фонду. У разі, коли замість тимчасово вилученого лічильника неможливо встановити інший, розрахунки із споживачем здійснюються залежно від середньомісячного обсягу споживання природного газу за аналогічний період (опалювальний або міжопалювальний) попереднього року або фактичний період споживання (опалювальний або міжопалювальний), якщо він становить менш, як шість місяців.

У разі справності лічильника газу, після проведення його повірки, або ремонту , газорозподільне підприємство зобов'язане встановити його протягом двох місяців з моменту зняття.

Прострочення планової повірки лічильника газу з вини споживача, у разі відмови споживача у доступі до своїх приміщень, де розташовані лічильники газу, для їх демонтажу або монтажу є підставою для справляння плати за нормами споживання.

У період відсутності централізованого гарячого водопостачання у населення норма споживання природного газу на плиту газову встановлюється 5,4 куб. метра на людину на місяць.

Строк відсутності гарячого водопостачання (понад 6 годин на добу у разі цілодобового водопостачання або понад 30 відсотків загального часу подавання води за добовим графіком), в який не включається перерва в його постачанні у нічний час (з 24 до 6 години), фіксується у двосторонньому акті, що підписується теплопостачальною організацією та оператором газорозподільної системи і є підставою для перерахунку населенню плати за гаряче водопостачання та газ. За згаданий період населення не здійснює плату за користування централізованим гарячим водопостачанням. Оператор газорозподільної системи після закінчення півріччя надсилає абонентові перерахунок за спожитий газ у період відсутності централізованого гарячого водопостачання.

Збільшення норми споживання природного газу обумовлено тим, що при відсутності гарячого водопостачання, використання природного газу на підігрів холодної води збільшується.

Згідно роз'яснення Національної комісії регулювання електроенергетики України, питання щодо нарахування плати за природний газ у разі відсутності газових лічильників і гарячого водопостачання та наявності електричного водонагрівача законодавством України на сьогодні не врегульовано. Тому наявність електрообладнання для підігріву води у період перерви в централізованому гарячому водопостачанні не є підставою для того, щоб не застосовувати норму споживання природного газу, затверджену чинним законодавством.

Так, при сумнівах, можливе проведення позачергової повірки на вимогу споживача. Для замовлення послуги необхідно звернутися до Управління експлуатації газового господарства вашого району. Переглянути перелік адрес можна тут.

Так. Для цього необхідно звернутися до Управління експлуатації газового господарства вашого району. Переглянути перелік адрес можна тут .

Приклад: на лічильному механізмі цифри 20163,241 

Необхідно вказувати цифри до коми, тобто 20163 м3

Споживачу необхідно зателефонувати до контакт-центру АТ «КИЇВГАЗ» за номерами: (044) 495-04-04, (097) 495-11-04, щоб дізнатися, чи заплановано повірку або зняття лічильників за адресою його проживання.

У разі підтвердження інформації, споживач зобов’язаний забезпечити безперешкодний доступ представникам АТ «КИЇВГАЗ»

до житлових та підсобних приміщень, де розміщені газові прилади та лічильники, після пред’явлення ними відповідних службових посвідчень, з метою демонтажу або монтажу газових лічильників у зв’язку з проведенням їх планової повірки.

 

Службове посвідчення працівника АТ «КИЇВГАЗ»

1 - строк дійсності посвідчення

2 - фотографія працівника

3 - номер посвідчення

4 - захисна голограма

5 - логотип АТ «КИЇВГАЗ»

6 - офіційна печатка

7 - підпис голови правління

Якщо у вас виникли проблеми у роботі газового обладнання, подати заявку на виклик майстра можна онлайн на сайті або за номерами телефонів контакт-центру «Київгазу»: (044) 495-04-04, (097) 495-11-04

Якщо ви відчули запах газу і не можете перекрити кран подачі газу , негайно викликайте Аварійну газову службу за номером 104.

Якщо ремонт газового приладу неможливий через відсутність деталей для застарілих моделей, слюсар відключить прилад від газопостачання та встановить заглушку. Також прилади можуть бути відключені у разі несправності автоматики безпеки або її відсутності.

Для безпечної експлуатації газових приладів регулярно проводьте їх технічне обслуговування.

У разі відключення газового приладу слюсар складає акт про відключення газового обладнання у двох примірниках, один із яких передається споживачу.

Відповідно до вимог державних будівельних норм (ДБН В.2.5-2018 «Газопостачання»), встановлення газових приладів у ванних кімнатах, санвузлах та коридорах загального користування заборонено.

АТ «КИЇВГАЗ» неодноразово зверталося до державних органів, які встановлюють норми та правила, з ініціативою перегляду діючих нормативів. Проте наразі питання заміни газових колонок у ванних кімнатах на державному рівні не врегульоване.

Згідно з Правилами безпеки систем газопостачання України (п.1.1.5), відступи від цих норм можливі лише за дозволом Держгірпромнагляду України.

Для отримання технічних умов на газифікацію Вашого будинку (квартири), Вам чи уповноваженій Вами особі необхідно звернутися до відділу комплексного обслуговування АТ «КИЇВГАЗ» за адресою: 01014, м. Київ, вул. Михайла Бойчука, 31.

За наявності усіх дозвільних документів Вам будуть підготовлені технічні умови у терміни, передбачені законодавством. Технічні умови видаються на платній основі.

За детальною інформацією звертайтеся: (044) 495-93-05, (044) 286 -14 -16.

Стандартним називається підключення, при якому потужність об'єкта газоспоживання не перевищує 16 кубічних метрів на годину і відстань від точки забезпечення потужності до точки приєднання не більше ніж 10 (25) метрів до міської (сільської) місцевості. 

Нестандартним називається підключення, при якому потужність об'єкта газоспоживання перевищує 16 кубічних метрів на годину або відстань від точки забезпечення потужності до точки приєднання більше 10 (25) метрів до міської (сільської) місцевості.

Вартість проектних робіт визначається після обстеження об'єкту та при наявності топогеодезичної зйомки  згідно:

  • Збірника цін на проектні роботи для будівництва (розділ 64);
  • Коефіцієнту МБА та ЖКГ України № 297 від 01.07.2008;
  • Відомчого збірника цін на розробку схем газопостачання.

Для газифікації приватного житлового будинку необхідно отримати технічні умови, що являють собою комплекс умов та вимог до інженерного забезпечення об’єкта газопостачання, розробити проєктну документацію, на підставі погодженого проєкту спеціалізованою монтажною організацією здійснити монтаж системи газопостачання.

Технічні умови видаються власнику земельної ділянки.

Для отримання технічних умов Замовнику чи уповноваженій ним на підставі довіреності особі потрібно звернутися до відділу комплексного обслуговування АТ «КИЇВГАЗ» за адресою: вул. Михайла Бойчука, 31 та надати документи, зазначені на зворотній стороні опитувального листа або у відповідному розділі сайту АТ «КИЇВГАЗ».

На підставі отриманих технічних умов необхідно розробити та погодити проєктну документацію на газифікацію житлового будинку. Далі на підставі погодженого проєкту спеціалізованою монтажною організацією здійснюється монтаж систем газопостачання.

АТ «КИЇВГАЗ» надає зазначені послуги.

Кожне звернення на газифікацію розглядається індивідуально. Детальну інформацію Ви можете отримати за номерами телефонів: (044) 495-93-05, (044) 286 -14 -16.

Внутрішньобудинкові системи газопостачання (ВБСГ) у багатоквартирному будинку (мережі спільної власності) – газові мережі та обладнання від запірного пристрою на вводі в будинок до точки приєднання житлового (нежитлового) приміщення, включно до першого відключаючого пристрою, встановленого у приміщенні споживача.

Правилами безпеки систем газопостачання передбачено, що умови для технічного обслуговування внутрішніх газопроводів і газового обладнання забезпечуються власником (балансоутримувачем та/або орендарем (наймачем)) відповідно до вимог чинного законодавства України.

Коли мова йде про багатоквартирні будинки, стаття 19 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» визначає, що співвласники або за їхнім рішенням – управитель багатоквартирного будинку, об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, інша уповноважена співвласниками особа мають укласти договір на технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання багатоквартирного будинку з Оператором газорозподільної системи або іншим суб’єктом господарювання, який має право на виконання таких робіт.

Здійснюється технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання у багатоквартирних будинках за рахунок співвласників такого багатоквартирного будинку.

Наголошуємо: технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання багатоквартирного будинку не входить до тарифу на розподіл природного газу.

У разі укладення договору на ТО ВБСГ за технічне обслуговування та безпечну експлуатацію внутрішньобудинкових систем газопостачання багатоквартирного будинку несе відповідальність Оператор газорозподільної системи або інший суб’єкт господарювання, з яким укладено договір, з урахуванням вимог чинного законодавства у галузі газопостачання.

Основою ТО ВБСГ у багатоквартирному будинку є система планово-попереджувальних робіт, що включає такі обов’язкові види робіт:

– ТО ВБСГ у багатоквартирному будинку;

– планове випробування на щільність (ПВЩ) ВБСГ у багатоквартирному будинку.

Обсяги робіт з ТО ВБСГ у багатоквартирному будинку визначаються для кожного будинку окремо, виходячи з технічних характеристик будинку, переліку робіт, визначених Порядком ТО ВБСГ у багатоквартирному будинку , а також вимогами щодо безпечного використання природного газу.

До Переліку видів робіт , які входять до технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання (мереж спільної власності) в житлових будинках, зокрема відносяться:

1. Технічне обслуговування (огляд) газопроводів з перевіркою наявності вільного доступу до газопроводів та газового обладнання, стану пофарбування і кріплень газопроводу, наявності футлярів в місцях прокладання через зовнішні і внутрішні конструкції будинку, стану ущільнення міжтрубного простору: футляр-газопровід, та очищення його від бруду, у разі необхідності, відновлення.

2. Перевірка на герметичність з’єднань газопроводів та газового обладнання, розміщених за межами приміщень споживачів, з інженерно-технічними системами, приладовим методом або мильною емульсією та усунення виявлених витоків газу з повторною перевіркою газових мереж на герметичність.

3. Планове випробування на щільність газопроводів тиском 500 даПа.

4. Технічне обслуговування запірних пристроїв, установлених на газопроводах та газовому обладнанні, з перевіркою працездатності і розбиранням без демонтажу, очищенням від залишків корозії й мастила, змащуванням та притиранням.

5. Технічне обслуговування газовикористовуючого обладнання, що призначене для опалення місць загального користування: прочищення пальників та системи видалення продуктів згорання газу, регулювання режимів роботи (подача води, спалювання газу), перевірка параметрів спрацювання автоматики безпеки та відповідності робочого тиску перед газовими приладами, перевірка щільності газових комунікацій та усунення наявних витоків газу - відповідно до вимог та рекомендацій заводів - виробників такого обладнання або під час виконання ТО ВБСГ у багатоквартирному будинку з періодичністю виконання робіт з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання у багатоквартирному будинку.

Порядком технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання передбачено, що роботи з ТО ВБСГ у багатоквартирному будинку можуть виконуватися одночасно або вибірково в залежності від облаштування ВБСГ такого будинку.

Порядком технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання у багатоквартирному будинку передбачено, що до переліку робіт з ТО ВБСГ у багатоквартирному будинку не входять:

– ТО газопроводів житлових та/або нежитлових приміщень, після першого запірного пристрою, встановленого в приміщенні споживача;

– роботи з поточного та капітального ремонту, реконструкції, технічного переоснащення ВБСГ у багатоквартирному будинку, а також газопроводів житлових та/або нежитлових приміщень;

– ремонт, ТО, заміна чи встановлення будь-якого обладнання, приладів, теплових агрегатів, що споживають природний газ та встановлені безпосередньо у приміщенні споживача;

– обслуговування лічильників газу, у тому числі його повірка;

– повірка та/або ТО сигналізаторів контролю довибухових концентрацій природного газу та гранично-допустимих концентрацій чадного газу у повітрі, встановлених у приміщенні споживача;

– роботи з перевірки і прочищення димових та вентиляційних каналів багатоквартирних будинків;

– роботи з ліквідації аварійних ситуацій;

– інвентаризація газового обладнання, у тому числі перевірка відповідності проєктно-виконавчій документації.

Звертаємо увагу: газові мережі після першого запірного пристрою у приміщенні споживача є приватною власністю споживача. Відповідно, роботи з їх технічного обслуговування не входять до ТО ВБСГ мереж спільної власності багатоквартирного будинку, які згідно з умовами Типового договору виконує Оператор ГРМ. Обслуговування газових мереж приватної власності здійснюється за окремим договором – власник укладає його з суб’єктом господарювання, який має право на виконання таких робіт.

Ні. Обов’язковою умовою початку робіт з ТО ВБСГ у багатоквартирному будинку є укладений договір.

Так. Про укладення та розірвання договору на ТО ВБСГ багатоквартирного будинку з іншим суб’єктом господарювання, ніж Оператор ГРМ, управитель будинку (чи інша уповноважена співвласниками особа) повідомляє Оператора ГРМ протягом 15 календарних днів з дати укладення чи розірвання такого договору.

В офіційному листі до АТ «КИЇВГАЗ» про обраного виконавця робіт та укладення відповідного договору вказуються адреси газифікованих багатоквартирних будинків із зазначенням кількості споживачів (користувачів) природного газу та вказуються дати початку та закінчення дії договору на ТО ВБСГ багатоквартирного будинку.

Так. Типовим договором на ТО ВБСГ багатоквартирного будинку передбачено, що такий договір укладається шляхом приєднання.

Визначаються два способи приєднання до умов Типового договору на ТО ВБСГ багатоквартирного будинку:

– коли Колективним замовником (управителем багатоквартирного будинку, об’єднанням співвласників чи іншою уповноваженою співвласниками багатоквартирного будинку особою) АТ «КИЇВГАЗ» надається підписана заява про укладення договору на технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання багатоквартирного будинку (форма заяви наведена у додатку до Типового договору).

– у разі відсутності в АТ «КИЇВГАЗ» заяви про укладення договору на ТО ВБСГ або повідомлення про укладення договору на ТО ВБСГ з іншим суб’єктом господарювання, який має право на виконання таких робіт, вважається, що всі співвласники багатоквартирного будинку (Замовник за замовчуванням) приєдналися до умов Типового договору на ТО ВБСГ багатоквартирного будинку з Оператором ГРМ (згідно зі статтею 19 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» та з урахуванням положень пунктів 1.3 та 9.1 Типового договору на ТО ВБСГ багатоквартирного будинку).

Відповідно, якщо до АТ «КИЇВГАЗ» в передбачені законодавством терміни не була передана заява про укладення договору або повідомлення про укладення договору з іншою компанією, всі співвласники такого багатоквартирного будинку приєднуються до умов Типового договору на ТО ВБСГ як «Замовник за замовчуванням».

Періодичність виконання робіт з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання у багатоквартирному будинку визначається згідно з додатком 4 до Порядку ТО ВБСГ у багатоквартирному будинку, зокрема:

– для ВБСГ, строк експлуатації яких складає до 25 років періодичність ТО – один раз на 5 років;

– для ВБСГ, строк експлуатації яких складає понад 25 років періодичність ТО – один раз на 3 роки.

Графік виконання ТО ВБСГ багатоквартирних будинків оприлюднюється на офіційному вебсайті виконавця робіт.

Графік ТО ВБСГ багатоквартирних будинків на 2025 рік АТ «КИЇВГАЗ» розміщений за посиланням.

При складанні графіку застосовуються наступні критерії відбору багатоквартирних будинків, в яких першочергово проводиться ТО ВБСГ:

– рік газифікації багатоквартирного будинку;

– встановлені газові прилади (пристрої), газоспоживаюче обладнання, теплові агрегати;

– відсутність газопроводів-вводів та ввідних газопроводів на балансі Оператора ГРМ;

– кількість порушень співвласниками багатоквартирного будинку вимог Правил безпеки систем газопостачання та Кодексу ГРМ .

Звертаємо увагу, що у разі переходу багатоквартирного будинку на іншу модель договірних відносин (зміни виконавця робіт) – до графіка вносяться зміни.

АТ «КИЇВГАЗ» не пізніше ніж за десять робочих днів до дати проведення ТО ВБСГ у багатоквартирному будинку повідомляє про заплановані заходи:

– Замовників за замовчуванням (співвласників багатоквартирного будинку) – шляхом розміщення оголошень у загальнодоступному місці при вході до кожного під’їзду багатоквартирного будинку.

– Колективного замовника (управителя будинку чи іншу уповноважену співвласниками особу) – у спосіб, який буде зазначено у заяві про укладення договору на технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання багатоквартирного будинку.

Зі свого боку, Колективний замовник зобов’язаний до початку робіт, не пізніше ніж за п’ять робочих днів, попередити власників/користувачів житлових та/або інших приміщень про дату виконання робіт з ТО ВБСГ багатоквартирного будинку згідно з вимогами Порядку ТО ВБСГ.

Таким чином, Типовим договором та Порядком ТО ВБСГ передбачено обов’язковість інформування про заплановані заходи з ТО ВБСГ. Інформація про виконання робіт з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання багатоквартирного будинку (у тому числі про планове випробування на щільність ВБСГ у багатоквартирному будинку) доводиться до відома власників/користувачів житлових та/або нежитлових приміщень шляхом розміщення оголошень у загальнодоступному місці при вході до кожного під’їзду багатоквартирного будинку.

Вартість ТО ВБСГ багатоквартирного будинку, що надається АТ «КИЇВГАЗ», визначається кошторисною вартістю ТО ВБСГ на поточний рік, розміщеною за посиланням .

Кошторисна вартість ТО ВБСГ багатоквартирного будинку складається Оператором ГРМ з урахуванням:

– вимог Порядку ТО ВБСГ;

– обмежень, передбачених граничними рівнями вартості виконання видів робіт та послуг, що входять до ТО ВБСГ багатоквартирного будинку, встановленими НКРЕКП на відповідний рік.

Кошторисна вартість ТО ВБСГ містить перелік робіт та послуг, їх кількість, ціну (вартість), одиниці виміру та іншу необхідну інформацію, пов’язану з ТО ВБСГ.

Надання рахунку на оплату здійснюється Оператором у місяці, в якому проводиться ТО ВБСГ багатоквартирного будинку згідно з графіком ТО ВБСГ.

Колективним замовником вартість проведення ТО ВБСГ оплачується єдиним платежем.

Замовником за замовчуванням проведення ТО ВБСГ оплачується на підставі індивідуальних рахунків, які формуються Оператором ГРМ шляхом розділення кошторисної вартості ТО ВБСГ багатоквартирного будинку пропорційно до кількості укладених договорів із споживачами послуг з розподілу природного газу в такому будинку.

Рахунок на оплату за ТО ВБСГ багатоквартирного будинку для замовників за замовчуванням може бути відображений окремо у рахунку на оплату послуг з розподілу природного газу.

Звертаємо увагу: оплата за проведення технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання багатоквартирного будинку сплачується за фактично надану послугу та не є щомісячним платежем. Сплачувати за ТО ВБСГ необхідно відповідно до Періодичності виконання робіт, передбаченої Додатком 4 до Порядку технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання у багатоквартирному будинку (тобто орієнтовно раз на 3-5 років, в залежності від технічних характеристик ВБСГ багатоквартирного будинку)

Сплатити за техобслуговування будинкових мереж можна у будь-який зручний спосіб:

  • через платіжну систему Portmone
  • через термінали самообслуговування EasyPay
  • у відділенні чи мобільному банкінгу «ПриватБанку» або «Ощадбанку»
  • на сайті міського єдиного розрахункового центру ГЕРЦ
  • у будь-якому відділенні «Укрпошти»

«Київгаз» надсилає рахунок за ТО ВБСГ після завершення робіт разом із рахунком за розподіл природного газу в одній квитанції.

Також сплатити за послугу ТО ВБСГ багатоквартирного будинку (мереж спільної власності) можна за реквізитами:

IBAN: UA313226690000026007301015121

ФІЛІЯ – ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПО М. КИЄВУ ТА КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ АТ «ОЩАДБАНК»

МФО: 322669

ЄДРПОУ: 03346331

ОБОВ’ЯЗКОВО ПОТРІБНО ЗАЗНАЧИТИ!

Призначення платежу: Оплата за ТО ВБСГ, номер особового рахунку, адреса

Якщо в призначенні платежу вид послуги, о/р та адреса відсутні – платіж може бути не зараховано на особовий рахунок споживача.

Будьте уважні! Оплата послуги розподілу природного газу та ТО ВБСГ багатоквартирних будинків здійснюється за різними реквізитами. ​

Рекомендуємо вчасно сплачувати за ТО ВБСГ мереж спільної власності. Це забезпечує стабільну роботу газорозподільних мереж та запобігає виникненню можливих небезпечних ситуацій для вашої оселі та життя.

Періодичність виконання робіт з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання у багатоквартирному будинку

Для ВБСГ, строк експлуатації яких складає до 25 років – один раз на 5 років

Для ВБСГ, строк експлуатації яких складає понад 25 років – один раз на 3 роки

У разі виникнення питань звертайтеся до наших фахівців:

  •  в особисті повідомлення на сторінках «Київгазу» Facebook та Instagram
  •  через онлайн-підтримку в Telegram
  •  за номерами телефонів контакт-центру: (044) 495-04-04 або (097) 495-11-04
  •  через електронну пошту

 

Контакт-центр (044) 495-04-04 (097) 495-11-04

Електронна пошта
Адреса для листування Київ, вул. Михайла Бойчука, 4Б